ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ НА ОСНОВІ ВИБОРУ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(30).2025.320549

Ключові слова:

бізнес-процеси електронної комерції, інструменти цифрового маркетингу, канали просування, оптимізація бізнес-процесів, фокусування бізнес-процесів, , пріоритетні інструменти цифрового маркетингу, SEO, PPC

Анотація

У статті досліджується ефективність використання інструментів цифрового маркетингу через оптимізацію та визначення приорітетних бізнес-процесів. Створено схеми основних бізнес-процесів на прикладі вебсайтів електронної комерції для демонстрації ефекту від визначення цільових та ефективних інструментів цифрового маркетингу, а також розширення та оптимізації існуючих бізнес-процесів. Розглянуто найбільш поширені інструменти цифрового маркетингу які використовуються переважною більшістю вебсайтів. На прикладі діючого бізнесу відображено фокусування змін у бізнес-процесах

Біографія автора

Вадим Климанський, Державний торговельно-економічний університет

 здобувач вищої освіти ступеня доктора філософії кафедри менеджменту

Посилання

Karpishchenko, O. O., & Loginova, Y. E. (2021). Tsyfrovyi marketynh yak efektyvnyi instrument dlia rozvytku biznesu [Digital marketing as an effective tool for business development]. Naukovyi zapysky Lvivskoho universytetu biznesu ta prava – Scientific Notes of Lviv University of Business and Law, (28), 261–268 [in Ukrainian].

Vdovichena O.G., Dyugovanets O.M., Chernova I.V., Digital marketing as a tool for the efficiency and competitiveness of modern business: features and prospects for implementation in Ukraine, Investments: practice and experience No. 2/2022, pp. 81-87 [in Ukrainian].

What is SEO? Digital Marketing Institute. (n.d.). Retrieved December 4, 2024, URL: https://digitalmarketinginstitute.com/blog/what-is-seo

What is paid search? Google Ads. (n.d.). Retrieved December 4, 2024, URL: https://ads.google.com/intl/en_us/home/resources/articles/what-is-paid-search/

Social media marketing (SMM). Investopedia. (n.d.). Retrieved December 4, 2024, URL: https://www.investopedia.com/terms/s/social-media-marketing-smm.asp

Email marketing. Mailchimp. (n.d.). Retrieved December 4, 2024, URL:https://mailchimp.com/marketing-glossary/email-marketing/

How banner ad click-through rates work. HubSpot Blog. (n.d.). Retrieved December 4, 2024, URL: https://blog.hubspot.com/marketing/banner-ad-clicks

What is influencer marketing? McKinsey & Company. (n.d.). Retrieved December 4, 2024, URL: https://www.mckinsey.com/featured-insights/mckinsey-explainers/what-is-influencer-marketing

Organic vs. paid search statistics. HigherVisibility. (n.d.). Retrieved December 4, 2024, URL: https://www.highervisibility.com/seo/learn/organic-vs-paid-search-statistics/

SEO ROI: What is the ROI of SEO? Robben Media. (n.d.). Retrieved December 4, 2024, URL: https://robbenmedia.com/seo-roi/

How to measure SEO ROI. Incrementors. (n.d.). Retrieved December 4, 2024, URL: https://www.incrementors.com/blog/measure-seo-roi/

Petrenko, D. S. (2023). Didzhytalizatsiia v marketynhu: analiz vyklykiv i mozhlyvostei [Digitalization in marketing: Analysis of challenges and opportunities]. Innovation and Sustainability, (3), 96–104. https://doi.org/10.31649/ins.2023.3.96.104 [in Ukrainian].

Goal Team. (n.d.). Case of the ROLMAX home textile online store. Retrieved December 4, 2024, URL: https://goal-team.com.ua/ru/case/kejs-internet-magazina-tekstilya-dlya-doma-rolmax/

Zhukovska, V. M., & Klуmanskyi, V. I. (2024). Transformatsiia biznes-protsesiv na pidpryiemstvi elektronnoi torhivli: vplyv tsyfrovyh tekhnolohii [Transformation of business processes in e-commerce enterprises: The impact of digital technologies]. Ekonomika ta suspilstvo – Economy and Society, (66). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-69 [in Ukrainian].

Klуmanskyi, V. I. (2024). Peredumovy zmin u biznes-protsesakh v ukrainskomu sehmenti elektronnoi torhivli [Prerequisites for changes in business processes in the Ukrainian e-commerce segment]. In Proceedings of the 2nd International Scientific and Practical Internet Conference, Progressive Opportunities and Solutions of Advanced Society (pp. 117–118). Dnipro, Ukraine: FOP Marenichenko V. V. ISBN 978-617-8293-36-9 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-01-09

Як цитувати

Климанський, В. (2025). ФОРМУВАННЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ НА ОСНОВІ ВИБОРУ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ. Економічні горизонти, (1(30), 12–21. https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(30).2025.320549