ІНТЕРАКТИВНИЙ МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ У МУЛЬТИКУЛЬТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ

Автор(и)

  • Наталія Барвінок Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-6661-4780
  • Людмила Нещадим Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-9555-0544
  • Оксана Литвин Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0003-2616-468X
  • Світлана Тимчук Уманський національний університет садівництва, Україна https://orcid.org/0000-0003-0331-1173

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(30).2025.320681

Ключові слова:

індустрія гостинності, туристична індустрія, інтерактивний маркетинг, цифровий маркетинг, цифрові інструменти, мультикультурне середовище, просування послуг індустрії гостинності, геймифікація

Анотація

У статті досліджено роль інтерактивного маркетингу в індустрії гостинності, зокрема його вплив на персоналізацію послуг у мультикультурному середовищі. Розглянуто значення психографічної сегментації для створення індивідуальних пропозицій, які враховують інтереси, цінності та поведінкові моделі гостей. Виокремлено ефективні інтерактивні інструменти, такі як гейміфікація, доповнена реальність і персоналізована реклама, що сприяють формуванню емоційного зв’язку з клієнтами, підвищенню їхньої залученості та конкурентоспроможності підприємств

Біографії авторів

Наталія Барвінок, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

доктор філософії, старший викладач кафедри технологій та організації туризму і готельно-ресторанної справи

Людмила Нещадим, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат економічних наук, доцент кафедри технологій та організації туризму і готельно-ресторанної справи

Оксана Литвин, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

доктор філософії, старший викладач кафедри технологій та організації туризму і готельно-ресторанної справи

Світлана Тимчук, Уманський національний університет садівництва

кандидат економічних наук, доцент кафедри туризму та готельно-ресторанної справи

Посилання

Bekh K. Traktuvannia termina «hlokalizatsiia» v doslidzhenniakh svitovoho hospodarstva ta mizhnarodnykh ekonomichnykh vidnosyn. Visnyk Kyivskoho natsionalnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka. Mizhnarodni vidnosyny. Kyivskyi universytet, 2021. № 2 (54). Pp. 55–58. URL: http://journals.iir.kiev.ua/index.php/knu/article/viewFile/4251/38933. [in Ukrainian].

Miroshnyk M. V., Nalyvka Ye. S. Multykulturnyi marketynh u konteksti kros-kultury krainy. Svit naukovykh doslidzhen: materialy Mizhnarodnoi multydystsyplinarnoi naukovoi internet-konferentsii (m. Ternopil, Ukraina, m. Opole, Polshcha, 27-28 veresnia 2023 r.). HO «Naukova spilnota». WSZIA w Opolu. Ternopil: FOP Shpak V. B., 2023. Pp. 42–45. [in Ukrainian].

Bohuslavska M. V. Novitni tekhnolohii internet-marketynhu. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal «Internauka». 2017. № 5. Pp. 108–110. [in Ukrainian].

Romanov A. D. Marketynh posluh u konteksti hlobalnoho rynku posluh. Naukovo-vyrobnychyi zhurnal «Biznes-navihrator». 2024. Issue 1 (74). Pp. 202–207. DOI: https://doi.org/10.32782/business-navigator.74-34. [in Ukrainian].

Zintsio Yu. V. Interaktyvnyi kontent v marketynhu. Tendentsii rozvytku marketynhu v umovakh nevyznachenosti: Vseukrainska naukovo-praktychna konferentsiia, m. Lviv, 21–22 bereznia 2024 roku. Lviv: Lvivskyi natsionalnyi universytet imeni Ivana Franka, 2024. Pp. 135–137. URL: http://elar.tsatu.edu.ua/bitstream/123456789/17701/1/Confer.%20Lviv_2024.pdf#page=137. [in Ukrainian].

Kilipiri E., Papaioannou E., Kotzaivazoglou I. Social Media and Influencer Marketing for Promoting Sustainable Tourism Destinations: The Instagram Case. Sustainability. 2023. № 15. Pp. 63–74. DOI: https://doi.org/10.3390/su15086374.

Vidavska-Stanishe A. Heimifikatsiia yak nova tendentsiia v marketynhu. Marketynh i menedzhment innovatsii. 2014. № 4. Pp. 57–64. URL: http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/38386. [in Ukrainian].

Kovalyv Yu. I. Psykhohrafiia. Literaturoznavcha entsyklopediia: u 2 t. Kyiv: VTs «Akademiia», 2007. Vol. 2: M–Ia. P. 292. [in Ukrainian].

Psykhohrafiia. URL: https://jobs.ua/professions/menedjment/39723. [in Ukrainian].

Idea Digital Agency. Osnovni metody sehmentatsii audytorii. URL: https://ideadigital.agency/blog/osnovni-metodi-segmentatsiyi-auditoriyi/.

GVI. The 10 most important social media statistics for 2023. URL: https://blog.gwi.com/marketing/social-media-statistics/.

Hubvela. Advantages and Disadvantages of Social Media in Tourism Industry. URL: https://hubvela.com/hub/technology/advantages-disadvantages-social-media/tourism/.

MotionPoint. The Importance of Multicultural Fluency in Marketing and Website Localization. URL: https://www.motionpoint.com/blog/the-importance-of-multicultural-fluency-in-marketing-and-website-localization/.

EvinceDev. Impact of the Mobile Apps on Travel and Tourism Industry. URL: https://evincedev.com/blog/impact-of-the-mobile-apps-on-travel-and-tourism-industry/.

Pasca M. G., Renzi M. F., Di Pietro L., Guglielmetti Mugion R. Gamification in tourism and hospitality research in the era of digital platforms: a systematic literature review. Journal of Service Theory and Practice. 2021. Vol. 31. № 5. Pp. 691–737. DOI: https://doi.org/10.1108/JSTP-05-2020-0094.

Zhao Y., Pettijohn B. J., Wang A. Y., Keehn D. P., Dai A., Dang J., Murray J. H. Exploring Location-Based AR Narrative Design for Historic Site. PRESENCE: Virtual and Augmented Reality. 2021. № 30. Pp. 167–184. DOI: https://doi.org/10.1162/pres_a_00377.

Viktoratos I., Tsadiras A. Personalized Advertising Computational Techniques: A Systematic Literature Review, Findings, and a Design Framework. Information. 2021. № 12. P. 480. DOI: https://doi.org/10.3390/info12110480.

Parfenyuk I. Personalizatsiia reklamy v sotsialnykh merezhakh: etychni vyklyky ta zahrozy. Tsyfrova platforma: informatsiini tekhnolohii v sotsialnokulturnii sferi. 2024. № 7 (1). Pp. 148–158. DOI: https://doi.org/10.31866/2617-796X.7.1.2024.307017. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-01-12

Як цитувати

Барвінок, Н., Нещадим, Л., Литвин, О., & Тимчук, С. (2025). ІНТЕРАКТИВНИЙ МАРКЕТИНГ В ІНДУСТРІЇ ГОСТИННОСТІ: ЦИФРОВІ ІНСТРУМЕНТИ ДЛЯ ПРОСУВАННЯ У МУЛЬТИКУЛЬТУРНОМУ СЕРЕДОВИЩІ. Економічні горизонти, (1(30), 22–32. https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(30).2025.320681