РОЛЬ АНІМАЦІЙНИХ ПРОГРАМ У СТВОРЕННІ УНІКАЛЬНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ГОТЕЛЮ

Автор(и)

  • Наталія Флінта Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна https://orcid.org/0000-0003-0920-9831
  • Уляна Мартинюк Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Гжицького, Україна https://orcid.org/0000-0002-8739-6356
  • Яна Остапенко Державний податковий університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-9386-2237

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(30).2025.324241

Ключові слова:

маркетинг вражень, маркетингові комунікації, готельна анімація, взаємодія з гостем, турист, конкурентоспроможність, індивідуальний підхід, брендова ідентичність

Анотація

Дослідження спрямоване на висвітлення ролі анімаційних програм в готельних підприємствах у створенні унікальної маркетингової стратегії готелю. У його межах автори систематизували анімаційні програми як складову маркетингової стратегії готелю та визначили їхній вплив на її формування. На основі цього розроблено алгоритм реалізації унікальної маркетингової стратегії готелю із застосуванням анімації, у якому кожний етап не лише виконує свою функцію, а й тісно взаємопов’язаний із наступними кроками

Біографії авторів

Наталія Флінта, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат географічних наук, доцент, доцент кафедри географії України і туризму

Уляна Мартинюк, Львівський національний університет ветеринарної медицини та біотехнологій імені С. З. Гжицького

кандидат сільськогосподарських наук, доцент кафедри туризму

Яна Остапенко, Державний податковий університет

кандидат економічних наук, доцент кафедри економічної політики, маркетингу та бізнес-аналітики

Посилання

Zhupnyk, V., Deputat, M., Terletska, Kh., & Lutsyk, I. (2024). Orhanizatsiia animatsiinoi diialnosti na pidpryiemstvakh turystychnoi industrii Prykarpattia [Organization of animation activities in tourism enterprises of Prykarpattia]. Věda a perspektivy, (2) 33, рр. 474–486. URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/9241/9293 (in Ukrainian).

Nosa, B. M. (2021). Osoblyvosti orhanizatsii dytiačoi animatsii u hoteliakh kurortnoho typu [Features of organization of children's animation in resort hotels]. Ekonomika ta suspilstvo, (29). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-29-51 (in Ukrainian).

Poliova, L., Klapchuk, V., & Chorna, L. (2024). Osoblyvosti animatsiinykh posluh v sanatorno-kurortnykh zakladakh [Features of animation services in sanatorium and resort institutions]. Sotsialno-ekonomichni problemy i derzhava, (1)30, рр. 44–54. URL: http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2024/24plvskz.pdf (in Ukrainian).

Malik, Yu. R., & Bosetska, N. H. (2023). Vitchyznianyi ta zarubizhnyi dosvid orhanizatsii animatsiinoi diialnosti v hoteliakh [Domestic and foreign experience in organizing animation activities in hotels]. In Turyzm i hostynnist: stan, problemy, perspektyvy [Tourism and hospitality: State, problems, prospects] (pp. 39–44). VII Mizhnarodna naukovo-praktychna konferentsiia, 18 travnia 2023 r., Cherkasy. URL:https://eprints.cdu.edu.ua/5578/ (in Ukrainian).

Oliinyk, O., & Diachenko, R. (2023). Do pytannia sotsiokulturnoho potentsialu hotelnoi animatsii [On the issue of the sociocultural potential of hotel animation]. Pytannia kulturolohii, (41). URL: https://www.researchgate.net/publication/370042214_Do_pitanna_sociokulturnogo_potencialu_gotelnoi_animacii (in Ukrainian).

Kravets, O. M., & Bailyk, S. I. (2017). Orhanizatsiia animatsiinykh posluh v turyzmi (2-he vyd., pererob. i dop.) [Organization of animation services in tourism (2nd ed., revised and expanded)]. Kharkiv: Kharkivskyi natsionalnyi universytet miskohospodarstva im. O. M. Beketova. URL: https://core.ac.uk/download/pdf/141489395.pdf (in Ukrainian).

Malik, Yu. R., & Bosetska, N. H. (2023). Vitchyznianyi ta zarubizhnyi dosvid orhanizatsii animatsiinoi diialnosti v hoteliach [Domestic and foreign experience in organizing animation activities in hotels]. Turyzm i hostynnist: Stan, problemy, perspektyvy: Materialy VІІ Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii (18 travnia 2023 r.), m. Cherkasy, рр. 39–44. URL:https://eprints.cdu.edu.ua/5578/ (in Ukrainian).

Naik, M., Suryawanshi, Y., & Atre, A. (2023). Unleashing the power of animation in marketing: Insights and implications. The Online Journal of Distance Education and e-Learning, 11 (2). URL: https://www.tojsat.net/journals/tojdel/articles/v11i02b/v11i02b-107.pdf (in English).

Li, T., & Zhang, X. (2022). Research on the characteristics of the animation industry and the innovation of marketing and communication strategies in the data era. Academic Journal of Business & Management, 4(1), рр. 50–54. URL: https://www.francis-press.com/uploads/papers/Wreys8n9NpIi8895qXb3EKWy4N3G5y0R3Jv2OF3h.pdf (in English).

Defhany, D., & Helmi, R. F. (2018). Utilization of animation as media marketing communication in increasing interest visits to tourism destination of West Sumatera Province. CELSciTech, 3. URL: https://ejurnal.umri.ac.id/index.php/PCST/article/view/1038 (in English).

Constanzo, P. (2024). Tourist animation: An unavoidable ally in tourist satisfaction. Foro Turismo. URL: https://foroturismo.org/tourist-animation-an-unavoidable-ally-in-tourist-satisfaction/ (in English).

Ostapenko, Y. O., Verezomska, I. H., & Ostapenko, A. V. (2023). Koryliatsiino-rehresiinyi analiz finansovykh pokaznykiv v doslidzhennia konkurentospromozhnosti hoteliu [Correlation-regression analysis of financial indicators in the study of hotel competitiveness]. Aktualni pytannia u suchasnii nautsi, 5(11), 39-49. http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/4663/4687 (in Ukrainian).

Mykhailenko, D., Bolotna, O., & Davydenko, N. (2024). Teoretychni aspekty vyznachennia sutnosti ta zmistu poniat "emotsiinyi marketynh", "chuttievyi marketynh" ta "marketynh vrazhen" [Theoretical aspects of defining the essence and content of the concepts "emotional marketing," "sensory marketing," and "experience marketing"]. Ekonomika ta suspilstvo, (69). URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/5125 (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-03-04

Як цитувати

Флінта, Н., Мартинюк, У., & Остапенко, Я. (2025). РОЛЬ АНІМАЦІЙНИХ ПРОГРАМ У СТВОРЕННІ УНІКАЛЬНОЇ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ ГОТЕЛЮ. Економічні горизонти, (1(30), 150–158. https://doi.org/10.31499/2616-5236.1(30).2025.324241