БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ У ТУРОПЕРАТОРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: СИНЕРГІЯ МАРКЕТИНГУ ТА УПРАВЛІНСЬКИХ ІННОВАЦІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(31).2025.327444Ключові слова:
бренд-менеджмент, туроператорська діяльність, діджиталізація, маркетингові стратегії, управлінські інновації, туризм, конкурентоспроможність, клієнтоорієнтованість, бізнес-процеси, ринкова пропозиціяАнотація
У статті досліджено особливості бренд-менеджменту в туроператорській діяльності, зокрема його роль у формуванні конкурентоспроможності компаній. Зазначено, що сучасні маркетингові стратегії та управлінські інновації є ключовими чинниками розвитку сильного бренду. Обґрунтовано, що інтеграція цифрових технологій і клієнтоорієнтованого підходу сприяє зміцненню лояльності споживачів та підвищенню ефективності бізнес-процесів. Розглянуто перспективи синергії маркетингових і управлінських рішень для створення унікальної ринкової пропозиції
Посилання
Yurchenko N. I. (2019). Pryntsypy formuvannya konkurentospromozhnoho brendu v turystychnij haluzi [Principles of forming a competitive brand in the tourism industry]. Problemy systemnoho pidkhodu v ekonomitsi - Problems of the systemic approach in economics, № 3(71), ч. 2. С. 248-256. URL : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/2924 [in Ukrainian].
Boyko M., Bosovska M., Okhrimenko A. (2021). Refrejming koncepcii’ turystychnogo brendyngu [Reframing of the tourist branding concept]. Visnyk Kyivs’kogo nacional’nogo torgovel’no-ekonomichnogo universytetu - Bulletin of Kyiv National University of Trade and Economics, 137, 3 (Cher 2021), Pp. 62–80. DOI: https://doi.org/10.31617/visnik.knute.2021(137)05 [in Ukrainian].
Kovalchuk O. (2019). Vykoorystannya brendynhu pidpryyemstva turystychnoyi haluzi [Use of tourism industry branding]. Molodyj vchenuj - Young Scientist, 11 (75), Pp. 134-138. https://doi.org/10.32839/2304-5809/2019-11-75-30 [in Ukrainian].
Shaleva, O. (2024). Systema KRI yak suchasnyi instrument upravlinnia biznes-protsesamy hotelʹnykh pidpryiemstv. [The CRM system as a modern tool for managing business processes in hotel enterprises]. Ekonomika ta suspilstvo - Economics and Society, (65). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-65-147 [in Ukrainian].
Dolha H. V. (2019). Upravlinnya brendynhovymy stratehiyamy na rynku turystychnykh posluh [Management of branding strategies in the market of tourist services]. Naukovyj pohlyad: ekonomika ta upravlinnya - Scientific View: Economics and Management. № 4 (66). Pp. 60 – 67 http://212.1.86.13/jspui/handle/123456789/3908 [in Ukrainian].
Khramtsova Y. V. (2021). Rozvytok komunikatsiynoho menedzhmentu v umovakh informatyzatsiyi suspilʹstva [Development of communication management in the context of informatization of society]. Visnyk Skhidnoukrayinskogo natsionalʹnoho universytetu imeni Volodymyra Daliya - Bulletin of the East Ukrainian Volodymyr Dahl National University. № 6 (270) DOI: https://doi.org/10.33216/1998-7927-2021-270-6-101-105 [in Ukrainian].
Loshenyuk O., Halan L., & Posokhov I. (2022). Suchasni stratehiyi v mizhnarodnomu marketingu [Modern strategies in international marketing]. Vcheni zapysky Universytetu «KROK» - Scientific Notes of the University "KROK", (2(66), Pp. 123–131. https://doi.org/10.31732/2663-2209-2022-66-123-131 [in Ukrainian].
Penkova O.H., Lementovska V.A. (2024). Stratehii prosuvannia brendu na riznykh etapakh zhyttievoho tsykliu produktsii. [Brand promotion strategies at different stages of the product life cycle]. Ekonomika ta suspilstvo - Economics and Society, (66). DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-66-31 [in Ukrainian].
Sereda N. (2023). Marketing i brendynh u turyzmi: stratehiyi prosuvannya ta konkurentospromozhnostʹ turystychnykh napryamkiv [Marketing and branding in tourism: promotion strategies and competitiveness of tourist destinations]. Ekonomika ta suspilstvo - Economics and Society, (57). https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-57-100 [in Ukrainian].
Kovbas H. I., Kurhans'kyj R. D., Maday Yu. V., Syomkin O. V., Dubov A. V., & Belov V. V. (2024). Formation of emotional brand marketing strategy. Scientific Notes of Lviv University of Business and Law, (41), Pp. 57-66. Retrieved from https://nzlubp.org.ua/index.php/journal/article/view/1204 [in Ukrainian].
Chernega О. (2022). The tourist industry transformation through digital technologies during the war in Ukraine]. Scientific Notes of Ostroh Academy National University, «Economics» Series. №. 26(54) https://journals.oa.edu.ua/Economy/article/view/3602/3291 [in Ukrainian].
Dzhyndzhoian, V., Khodak, O., & Yakovleva-Melnyk, N. (2024). Activation of digitization processes and introduction of innovative tools in the field of hospitality. Challenges and Issues of Modern Science, 2, Pp. 409-421. https://cims.fti.dp.ua/j/article/view/180 [in Ukrainian].
Chuieva I.O., Sydoruk A.V. (2024). Vykoorystannya metodiv Brend- i PR-menedzhmentu v rehional'nomu turopereytynhu [Using of brand and pr management methods in regional tour operation]. Infrastruktura rynku - Market Infrastructure. Issue 79. Pp. 277-281 DOI: https://doi.org/10.32782/infrastruct79-47 [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.