ВПЛИВ АВТОМАТИЗАЦІЇ ТА ОБРОБКИ ДАНИХ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ КЛІЄНТСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ В CRM

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(31).2025.330816

Ключові слова:

автоматизація бізнес-процесів, CRM-системи, обробка даних, штучний інтелект, клієнтська взаємодія, предиктивна аналітика, персоналізація, машинне навчання, цифрова трансформація, мікросервісна архітектура

Анотація

Дослідження зосереджується на інтеграції алгоритмів машинного навчання в CRM-системи, використанні нейронні мережі типу LSTM та градієнтного бустингу для аналізу поведінкових патернів клієнтів. Розглянуто архітектурну еволюцію від монолітних структур до розподілених мікросервісних моделей, що забезпечує адаптивність та масштабованість у контексті флуктуацій бізнес-середовища. На основі аналізу технологічних рішень сформульовано перелік перспективних підходів, включно з федеративним навчанням, технологіями Process Mining та Continuous Intelligence. Вони забезпечують балансування між аналітичною потужністю та збереженням конфіденційності персональних даних

Біографія автора

Владислав Турчин, Національний Університет «Львівська Політехніка»

аспірант кафедри підприємництва та екологічної експертизи товарів, освітня програма 076 Підприємництво й торгівля

Посилання

Allan, C., McCarthy-Cheung, J., & Usmanova, V. (2021). Scaling up CRM in a high-growth business. Journal of Digital and Social Media Marketing, 9(3), 205–213. https://doi.org/10.69554/gvpw4796

Anand, S., Shanmugam, R., & Rajeswari, P. S. (2022). CRM Loyalty Programs. Specialusis Ugdymas, 1(43), 606–615.

Chen, C., Geng, L., & Zhou, S. (2021). Design and implementation of bank CRM system based on decision tree algorithm. Neural Computing and Applications. Springer Science and Business Media Deutschland GmbH. https://doi.org/10.1007/s00521-020-04959-8

Ciechan, D. (2023). Comparative analysis of frameworks and automation tools in terms of functionality and performance on the Salesforce CRM Platform. Journal of Computer Sciences Institute, 27, 154–161. https://doi.org/10.35784/jcsi.3560

Gordon, W. J., Blood, A. J., Chaney, K., Clark, E., Glynn, C., Green, R., … Scirica, B. M. (2021). Workflow Automation for a Virtual Hypertension Management Program. Applied Clinical Informatics, 12(5), 1041–1048. https://doi.org/10.1055/s-0041-1739195

Heinzelbecker, K. (2023). Account-Based Marketing with CRM and Marketing Automation. In Management for Professionals (Vol. Part F286, pp. 189–212). Springer Nature. https://doi.org/10.1007/978-3-031-20040-3_12

Journal, I. (2024). A Study to Know Impact of AI on CRM. International Journal of Scientific Research in Engineering and Management, 8(02), 1–13. https://doi.org/10.55041/ijsrem28668

Kovpaka, A., Saukh, I., & Pavlova, S. (2022). Peculiarities of using ERP- and CRM-systems for automation of enterprise management. Economics. Management. Innovations, 1(30). https://doi.org/10.35433/issn2410-3748-2022-1(30)-7

Quezada-Torres, W. D., & Méndez, C. C. (2023). CRM system for managing customer service in ecuadorian savings and credit cooperatives. Universidad y Sociedad, 15(3), 149–155.

Savran, N. (2021). CRM-system: Stages of development and classification of species. Economic Scope. https://doi.org/10.32782/2224-6282/168-12

Seebacher, U. H. U. (2023). Marketing and Sales Automation: Basics, Implementation, and Applications (pp. 51–67). Springers. Retrieved from http://www.springer.com/series/10101

Sharma, N., Tiwari, P., Tanwani, M., Pandey, A., & Patel, S. K. (2023). Customer Relationship Management (CRM) Automation Using Machine Learning Algorithm. In 2023 2nd International Conference on Futuristic Technologies, INCOFT 2023. Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc. https://doi.org/10.1109/INCOFT60753.2023.10425786

Snekha, S., & Ayyanathan, N. (2023). An Educational CRM Chatbot for Learning Management System. Shanlax International Journal of Education, 11(4), 58–62. https://doi.org/10.34293/education.v11i4.6360

Tkachenko, O., & Hnatiuk, M. (2023). Some Aspects of E-commerce Business Process Automation. Digital Platform: Information Technologies in Sociocultural Sphere, 6(2), 458–473. https://doi.org/10.31866/2617-796x.6.2.2023.293620

Digital New Deal. (2025). Retrieved from https://www.korea.net/Government/Briefing-Room/Press-Releases/view?articleId=5912&type=O

Horizon Europe. Retrieved from https://research-and-innovation.ec.europa.eu/funding/funding-opportunities/funding-programmes-and-open-calls/horizon-europe_en

Made in China 2025. Retrieved from https://www.isdp.eu/wp-content/uploads/2018/06/Made-in-China-Backgrounder.pdf

Smart Nation Singapore. Retrieved from https://www.smartnation.gov.sg/

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-24

Як цитувати

Турчин, В. (2025). ВПЛИВ АВТОМАТИЗАЦІЇ ТА ОБРОБКИ ДАНИХ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ КЛІЄНТСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ В CRM. Економічні горизонти, (2(31), 127–135. https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(31).2025.330816