ВПЛИВ АВТОМАТИЗАЦІЇ ТА ОБРОБКИ ДАНИХ НА ЕФЕКТИВНІСТЬ КЛІЄНТСЬКОЇ ВЗАЄМОДІЇ В CRM
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(31).2025.330816Ключові слова:
автоматизація бізнес-процесів, CRM-системи, обробка даних, штучний інтелект, клієнтська взаємодія, предиктивна аналітика, персоналізація, машинне навчання, цифрова трансформація, мікросервісна архітектураАнотація
Дослідження зосереджується на інтеграції алгоритмів машинного навчання в CRM-системи, використанні нейронні мережі типу LSTM та градієнтного бустингу для аналізу поведінкових патернів клієнтів. Розглянуто архітектурну еволюцію від монолітних структур до розподілених мікросервісних моделей, що забезпечує адаптивність та масштабованість у контексті флуктуацій бізнес-середовища. На основі аналізу технологічних рішень сформульовано перелік перспективних підходів, включно з федеративним навчанням, технологіями Process Mining та Continuous Intelligence. Вони забезпечують балансування між аналітичною потужністю та збереженням конфіденційності персональних даних
Посилання
Allan, C., McCarthy-Cheung, J., & Usmanova, V. (2021). Scaling up CRM in a high-growth business. Journal of Digital and Social Media Marketing, 9(3), 205–213. https://doi.org/10.69554/gvpw4796
Anand, S., Shanmugam, R., & Rajeswari, P. S. (2022). CRM Loyalty Programs. Specialusis Ugdymas, 1(43), 606–615.
Chen, C., Geng, L., & Zhou, S. (2021). Design and implementation of bank CRM system based on decision tree algorithm. Neural Computing and Applications. Springer Science and Business Media Deutschland GmbH. https://doi.org/10.1007/s00521-020-04959-8
Ciechan, D. (2023). Comparative analysis of frameworks and automation tools in terms of functionality and performance on the Salesforce CRM Platform. Journal of Computer Sciences Institute, 27, 154–161. https://doi.org/10.35784/jcsi.3560
Gordon, W. J., Blood, A. J., Chaney, K., Clark, E., Glynn, C., Green, R., … Scirica, B. M. (2021). Workflow Automation for a Virtual Hypertension Management Program. Applied Clinical Informatics, 12(5), 1041–1048. https://doi.org/10.1055/s-0041-1739195
Heinzelbecker, K. (2023). Account-Based Marketing with CRM and Marketing Automation. In Management for Professionals (Vol. Part F286, pp. 189–212). Springer Nature. https://doi.org/10.1007/978-3-031-20040-3_12
Journal, I. (2024). A Study to Know Impact of AI on CRM. International Journal of Scientific Research in Engineering and Management, 8(02), 1–13. https://doi.org/10.55041/ijsrem28668
Kovpaka, A., Saukh, I., & Pavlova, S. (2022). Peculiarities of using ERP- and CRM-systems for automation of enterprise management. Economics. Management. Innovations, 1(30). https://doi.org/10.35433/issn2410-3748-2022-1(30)-7
Quezada-Torres, W. D., & Méndez, C. C. (2023). CRM system for managing customer service in ecuadorian savings and credit cooperatives. Universidad y Sociedad, 15(3), 149–155.
Savran, N. (2021). CRM-system: Stages of development and classification of species. Economic Scope. https://doi.org/10.32782/2224-6282/168-12
Seebacher, U. H. U. (2023). Marketing and Sales Automation: Basics, Implementation, and Applications (pp. 51–67). Springers. Retrieved from http://www.springer.com/series/10101
Sharma, N., Tiwari, P., Tanwani, M., Pandey, A., & Patel, S. K. (2023). Customer Relationship Management (CRM) Automation Using Machine Learning Algorithm. In 2023 2nd International Conference on Futuristic Technologies, INCOFT 2023. Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc. https://doi.org/10.1109/INCOFT60753.2023.10425786
Snekha, S., & Ayyanathan, N. (2023). An Educational CRM Chatbot for Learning Management System. Shanlax International Journal of Education, 11(4), 58–62. https://doi.org/10.34293/education.v11i4.6360
Tkachenko, O., & Hnatiuk, M. (2023). Some Aspects of E-commerce Business Process Automation. Digital Platform: Information Technologies in Sociocultural Sphere, 6(2), 458–473. https://doi.org/10.31866/2617-796x.6.2.2023.293620
Digital New Deal. (2025). Retrieved from https://www.korea.net/Government/Briefing-Room/Press-Releases/view?articleId=5912&type=O
Horizon Europe. Retrieved from https://research-and-innovation.ec.europa.eu/funding/funding-opportunities/funding-programmes-and-open-calls/horizon-europe_en
Made in China 2025. Retrieved from https://www.isdp.eu/wp-content/uploads/2018/06/Made-in-China-Backgrounder.pdf
Smart Nation Singapore. Retrieved from https://www.smartnation.gov.sg/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Владислав Турчин

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.