РОЗРОБКА МЕТОДИКИ ТА ІНСТРУМЕНТАРІЮ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(31).2025.332228

Ключові слова:

експерт, експертиза, інструменти, інтелектуальна діяльність, маркетингове дослідження, метод, оцінка якості, результати інтелектуальної діяльності, якість

Анотація

Стаття присвячена розробці методики та відповідного інструментарію для проведення експертизи якості маркетингового дослідження. Використано методи традиційного аналізу наукової літератури та наявної експертної практики результатів інтелектуальної діяльності, порівняння, узагальнення, опис, формалізація. Зроблено висновок про необхідність подальшого вивчення проблем експертизи результатів інтелектуальної діяльності, у т.ч. щодо удосконалення методичного інструментарію, формування єдиного підходу до вирішення проблем в рамках експертної практики оцінки якості маркетингових досліджень

Біографії авторів

Ірина Павловська, Університет митної справи та фінансів

канд. екон. наук, доцент кафедри маркетингу

Вікторія Хурдей, Університет митної справи та фінансів

канд. екон. наук, завідувачка кафедри маркетингу

Дмитро Міщенко, Університет митної справи та фінансів

док. наук держ. упр., професор кафедри маркетингу

Тетяна Дронова, Університет митної справи та фінансів

канд екон. наук, доцент кафедри маркетингу

Посилання

Аmons, S. and Krasnyak, О. (2020), Marketing research of the market and its structural elements: the theoretical aspect, Efektyvna ekonomika, vol. 5, URL: http://www.economy.nayka.com.ua/?op=1&z=7926 [in Ukrainian].

Bahorka, M.O., Kadyrus, I.H., Yakubenko, Yu.L. (2022), Napriamy pidvyshchennia obrobky informatsii v systemi marketynhovykh doslidzhen pidpryiemstva. Vcheni zapysky Tavriiskoho natsionalnoho universytetu im. V.I. Vernadskoho. Seriia «Ekonomika i upravlinnia». № 33 (72). № 2, 28–36. [in Ukrainian].

Bahorka, M., Yurchenko, N., Abramovych, I. (2024), Formuvannia systemy marketynhovykh doslidzhen ta informatsiinoho zabezpechennia ahrarnykh pidpryiemstv. Ekonomika ta suspilstvo. № 60. URL: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/3562/3494 [in Ukrainian].

Barabanova, V.V. (2020), Marketynhovi doslidzhennia: navch. posib. Kryvyi Rih: DonNUET [in Ukrainian].

Vankovych, L. Ya., Pauk, N. I. (2023), Vazhlyvist ta instrumentarii marketynhovykh doslidzhen pry vykhodi vitchyznianykh pidpryiemstv na mizhnarodni rynky. Menedzhment ta pidpryiemnytstvo v Ukraini: etapy stanovlennia ta problemy rozvytku. № 1 (9). 18-28. [in Ukrainian].

Zbarskyi, V.K., Talavyria, M.P., Ostapchuk, A.D. (2023), Marketynhovi doslidzhennia : navchalno-naukovyi posibnyk. Kyiv: TsP «KOMPRYNT». [in Ukrainian].

Kviatko, T.M., Mandych, O.V., Sievidova, I.O., Babko, N.M., Romaniuk, I.A., Vitkovskyi, Yu.P., Mykytas, A.V. (2020), Marketynhovi doslidzhennia: navch. posibnyk. Kharkiv: KhNTUSH. [in Ukrainian].

Pryklad ekspertyzy marketynhovykh doslidzhen. URL: https://ekspertiza.com.ua/uk/prikladi-ekspertiz/522-priklad-ekspertizi-marketingovikh-doslidzhen [in Ukrainian].

Rzaiev, H.I., Dubik, I.H. (2019), Marketynhovi tekhnolohii: sutnist ta meta vykorystannia. Visnyk Khmelnytskoho natsionalnoho universytetu. Ekonomichni nauky. №5. 188–190. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vchnu_ekon_2019_5_40 [in Ukrainian].

Sokhetska, A.V. (2020),Suchasni tendentsii marketynhovykh doslidzhen. Biznes-Inform. №7. 346–352. [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-26

Як цитувати

Павловська, І., Хурдей, В., Міщенко, Д., & Дронова, Т. (2025). РОЗРОБКА МЕТОДИКИ ТА ІНСТРУМЕНТАРІЮ ДЛЯ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ МАРКЕТИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. Економічні горизонти, (2(31), 147–157. https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(31).2025.332228