СПЕЦІАЛЬНІ PR-ЗАХОДИ ЯК ІНСТРУМЕНТИ ПІДТРИМКИ В СИСТЕМІ ДІДЖИТАЛ-КОМУНІКАЦІЙ
DOI:
https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(31).2025.332322Ключові слова:
digital-комунікації, digital-маркетинг, медіаканали, маркетингові комунікації, інструменти PR, імідж, бренд, маркетингові каналиАнотація
Досліджено роль спеціальних PR-заходів як ефективного інструменту підтримки бренду та комунікації з цільовою аудиторією в умовах цифрового середовища. Проаналізовано особливості планування та реалізації таких заходів у межах діджитал-стратегій. Наголошено на важливості інтеграції офлайн-активностей з онлайн-комунікаціями для досягнення максимального ефекту. Розглянуто приклади успішного використання спеціальних PR-інструментів у цифровому просторі. Зроблено висновок, що спеціальні PR-заходи стають потужним засобом формування лояльності, довіри та емоційного зв’язку між брендом і споживачем
Посилання
Humeniuk, A. (2024). DIGITAL MARKETING AS A PRIORITY DIRECTION OF BUSINESS DEVELOPMENT. Economies’ Horizons, (4(29), 48–55. https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(29).2024.314335 (in Ukrainian).
Ponyattya didzhytalizatsiyi biznesu: sfera i neobkhidnistʹ URL: https://evergreens.com.ua/ua/articles/business-digitalization.html.
Bradulov P.O., Ordynsʹkyy V.I., Romanenko L.F. (2020) Otsinyuvannya tsyfrovykh marketynhovykh komunikatsiy: kilʹkisni ta yakisni pokaznyky. [Evaluation of digital marketing communications: quantitative and qualitative indicators]. Naukovyy visnyk Uzhhorodsʹkoho natsionalʹnoho universytetu. Seriya: Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo. Vypusk 33. Chastyna 1. S. 28-32. (in Ukrainian).
Vasylʹtsiv N. M. (2019) Tsyfrovyy marketynh yak skladnyk perspektyvnoho napryamu rozvytku industriyi 4.0. [Digital marketing as a component of the promising direction of development of industry 4.0.]. Naukovyy pohlyad: ekonomika ta upravlinnya. No 2. S. 35 – 40. (in Ukrainian).
Shevchenko D.A. (2019) Tsyfrovyy marketynh: ohlyad kanaliv ta instrumentiv. [Digital marketing: an overview of channels and tools]. №10 (272). (in Ukrainian).
Oklander M.A., Oklander T.O. (2017) Segmentation and communication in digital marketing. [Segmentation and communication in digital marketing] Marketynh i menedzhment innovatsiy. № 3. C. 69-78. (in Ukrainian).
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.