СПЕЦІАЛЬНІ PR-ЗАХОДИ ЯК ІНСТРУМЕНТИ ПІДТРИМКИ В СИСТЕМІ ДІДЖИТАЛ-КОМУНІКАЦІЙ

Автор(и)

  • Алла Гуменюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-4333-0478
  • Олена Гарматюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0002-2589-3269

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(31).2025.332322

Ключові слова:

digital-комунікації, digital-маркетинг, медіаканали, маркетингові комунікації, інструменти PR, імідж, бренд, маркетингові канали

Анотація

Досліджено роль спеціальних PR-заходів як ефективного інструменту підтримки бренду та комунікації з цільовою аудиторією в умовах цифрового середовища. Проаналізовано особливості планування та реалізації таких заходів у межах діджитал-стратегій. Наголошено на важливості інтеграції офлайн-активностей з онлайн-комунікаціями для досягнення максимального ефекту. Розглянуто приклади успішного використання спеціальних PR-інструментів у цифровому просторі. Зроблено висновок, що спеціальні PR-заходи стають потужним засобом формування лояльності, довіри та емоційного зв’язку між брендом і споживачем

Біографії авторів

Алла Гуменюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом

Олена Гарматюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

доктор філософії, старший викладач кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом

Посилання

Humeniuk, A. (2024). DIGITAL MARKETING AS A PRIORITY DIRECTION OF BUSINESS DEVELOPMENT. Economies’ Horizons, (4(29), 48–55. https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(29).2024.314335 (in Ukrainian).

Ponyattya didzhytalizatsiyi biznesu: sfera i neobkhidnistʹ URL: https://evergreens.com.ua/ua/articles/business-digitalization.html.

Bradulov P.O., Ordynsʹkyy V.I., Romanenko L.F. (2020) Otsinyuvannya tsyfrovykh marketynhovykh komunikatsiy: kilʹkisni ta yakisni pokaznyky. [Evaluation of digital marketing communications: quantitative and qualitative indicators]. Naukovyy visnyk Uzhhorodsʹkoho natsionalʹnoho universytetu. Seriya: Mizhnarodni ekonomichni vidnosyny ta svitove hospodarstvo. Vypusk 33. Chastyna 1. S. 28-32. (in Ukrainian).

Vasylʹtsiv N. M. (2019) Tsyfrovyy marketynh yak skladnyk perspektyvnoho napryamu rozvytku industriyi 4.0. [Digital marketing as a component of the promising direction of development of industry 4.0.]. Naukovyy pohlyad: ekonomika ta upravlinnya. No 2. S. 35 – 40. (in Ukrainian).

Shevchenko D.A. (2019) Tsyfrovyy marketynh: ohlyad kanaliv ta instrumentiv. [Digital marketing: an overview of channels and tools]. №10 (272). (in Ukrainian).

Oklander M.A., Oklander T.O. (2017) Segmentation and communication in digital marketing. [Segmentation and communication in digital marketing] Marketynh i menedzhment innovatsiy. № 3. C. 69-78. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-05-28

Як цитувати

Гуменюк, А., & Гарматюк, О. (2025). СПЕЦІАЛЬНІ PR-ЗАХОДИ ЯК ІНСТРУМЕНТИ ПІДТРИМКИ В СИСТЕМІ ДІДЖИТАЛ-КОМУНІКАЦІЙ. Економічні горизонти, (2(31), 170–178. https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(31).2025.332322