МІСЦЕ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ ФІНАНСОВОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(33).2025.343117

Ключові слова:

фінансова безпека, економічна безпека, маркетинг, маркетингова безпека, ризики, цифровізація, маркетинговий контролінг, фінансова стійкість

Анотація

Мета статті полягає у теоретичному обґрунтуванні місця та ролі маркетингу в системі фінансової безпеки підприємства. Для досягнення мети застосовано аналіз та синтез наукових підходів, порівняльний аналіз, моделювання та узагальнення. Обґрунтовано, що маркетинг є невід'ємною підсистемою фінансової безпеки підприємства. Визначено, що маркетинг виконує подвійну функцію: аналітичну (моніторинг ринку, ризиків, трендів) та захисно-управлінську (формування політики стабільності доходів). Систематизовано ключові показники маркетингової безпеки

Біографія автора

Анна Сушкова, Харківський національнийуніверситет внутрішніх справ

старший викладач кафедри правового забезпечення підприємницької діяльності та фінансової безпеки ННІ №5

Посилання

Asamoah-Cheremekh, D. (2021). Marketynhovi instrumenty zabezpechennia ekonomichnoi bezpeky pidpryiemstva: sutnist ta klasyfikatsiia. Ekonomika ta derzhava, 6(2), 130–134 [in Ukrainian].

Boiko, I.V. (2021). Marketynhove zabezpechennia ekonomichnoi bezpeky pidpryiemstv [Manuscript] (PhD Dissertation). VNZ «Universytet ekonomiky ta prava «KROK» [in Ukrainian].

Diachkov, D., Buryk, V. (2024). Sutnist ta znachennia marketynhovoi bezpeky pidpryiemstva v umovakh didzhytal-seredovyshcha. Ekonomika ta suspilstvo, 64. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2024-64-25 [in Ukrainian].

Savchenko, O. (2025). Marketynhovi aspekty v systemi zabezpechennia ekonomichnoi bezpeky biznesu. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 338(1), 296–303 [in Ukrainian].

Struk, N., Karpiі, O., Dorosh-Kyzym, M., Danchak, L., & Homolska, V. (2025). Otsiniuvannia vplyvu marketynhu 5.0 na finansovo-ekonomichnu bezpeku pidpryiemstva ahropromyslovoho sektora. Financial and Credit Activity: Problems of Theory and Practice, 2(61), 297–306 [in Ukrainian].

Tarasiuk, H. (2022). Marketynhovi instrumenty zabezpechennia finansovo-ekonomichnoi bezpeky pidpryiemstv. Herald of Khmelnytskyi National University. Economic Sciences, 312(6(2)), 414–417 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-11-10

Як цитувати

Сушкова, А. (2025). МІСЦЕ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ ФІНАНСОВОЇ БЕЗПЕКИ ПІДПРИЄМСТВА. Економічні горизонти, (4(33), 96–103. https://doi.org/10.31499/2616-5236.4(33).2025.343117