СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙ У СФЕРІ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ

Автор(и)

  • Наталія Володимирівна Білошкурська Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна
  • Микола Васильович Білошкурський Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна
  • Роман Олегович Кравченко Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна

DOI:

https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(5).2018.140643

Ключові слова:

роздрібна торгівля, діджиталізація, рітейл-технології, онлайн-купівля, інновації, магазин

Анотація

У статті доведено, що протягом 2015-2017 рр. перше місце за вартістю бренду серед вітчизняних рітейрелів займає інтернет-супермаркет “Rozetka.ua”, оскільки компанія є фла-гманом у роздрібній онлайн-торгівлі. Визначено, що внаслідок діджиталізації рітейл-технологій, зокрема відкриття першого магазину без кас і продавців, у європейській роздрібній торгівлі най-більший потенціал до зростання має компанія “Amazon” (США). За результатами проведеного аналізу стану діджиталізації рітейл-технологій у світі в цілому та Україні зокрема, обґрунтовано, що людський фактор відіграє значну роль в системі продажу та управління якісними послугами у роздрібній торгівлі, тому масових скорочень персоналу найближчим часом не очікується.

Біографії авторів

Наталія Володимирівна Білошкурська, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та управління бізнесом

Микола Васильович Білошкурський, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри фінансів, обліку та економічної безпеки

Роман Олегович Кравченко, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

магістрант Навчально-наукового інституту економіки та бізнес-освіти

Посилання

Dankeieva, O. M. (2016), “Retail network in Ukraine: types classification and development char-acteristics in crisis”, Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho natsionalnoho universytetu, issue 6, part 1, pp. 78–84.

Kuznietsov, E. A. and Mazur, O. Ye. (2017), “Strategies of enterprises of retail trade of Ukraine in the period of the fourth point of bifurcation”, Pidpryiemnytstvo i torhivlia: zbirnyk naukovykh prats, issue 21, pp. 36–41.

Kratt, O. A. and Nikitchuk, N. S. (2017), “Accessible combination of forms of tradein in the shop of self-service”, Ekonomika i suspilstvo, vol. 13, pp. 535–541.

Dorosh-Kizym, M. M, Dadak, O. O. and Gachek, T. S. (2018), “Internet-marketing as composition of the electronic commerce”, Scientific Messenger of Lviv National University of Veterinary Medicine and Biotechnologies, vol. 20, no. 86, pp. 97–103.

Komyza, R. (2017), “New retail trends: from online shopping to supermarkets without cashiers and sellers”, available at: https://msb.aval.ua/news/?id=26222 (Accessed 20 May 2018).

Official site of MPP Consulting agency (2017), “TOP 100 Ukrainian Brands”, available at: http://www.mppconsulting.com.ua (Accessed 20 May 2018).

Zaitsev, I and Maranchak, M. (2018), “Top 10 retailers in Europe in turnover for 2017”, available at: https://rau.ua/uk/novyni/novini-kompanij/top-10 (Accessed 20 May 2018).

Zlatieva, D. (2018), “Logistics news and e-commerce: Lamoda, ATB-Market, Nova Poshta, Helen-Marlen, VR Аllo, Amazon Go, Starbucks & Welmart”, available at: https://rau.ua/uk/no-vyni/90441 (Accessed 20 May 2018).

Official site of the project “Ekonomichna pravda” (2017), “Auchan will open stores in China without sellers and cashiers”, available at: https://epravda.com.ua/news/2017/11/15/631204 (Accessed 20 May 2018).

Official site of the UNIAN Information Agency (2018), “Without sellers, cashiers and cash: what are the stores of the future in different countries of the world”, available at: https://www.unian.ua/science/2361365-bez-prodavtsiv-kas-i-gotivki-yak-viglyadayut-maga-zini-maybutnogo-u-riznih-krajinah-svitu-video.html (Accessed 20 May 2018).

Sulbæk, L. (2017), “New system manages tasks on the mobile”, available at: https://gojysk.com/en/news/new-system-manages-tasks-mobile (Accessed 20 May 2018).

Ліцензія Creative Commons

Цей твір ліцензовано на умовах Ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства — Некомерційна 4.0 Міжнародна.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-07-03

Як цитувати

Білошкурська, Н. В., Білошкурський, М. В., & Кравченко, Р. О. (2018). СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ІННОВАЦІЙ У СФЕРІ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ. Економічні горизонти, (2(5), 35–43. https://doi.org/10.31499/2616-5236.2(5).2018.140643

Номер

Розділ

Маркетинг, підприємництво, торгівля та біржова діяльність